Dostawa:
A. Towar zamówiony w sklepie internetowym www.ekofarby24.pl dostarczany jest bezpośrednio do klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej, do paczkomatu Inpost z odbiorem w puncie, lub odbierany osobiście przez klienta w siedzibie firmy, po wcześniejszym umówieniu terminu odbioru.
Rodzaj firmy kurierskiej wybierany jest przez sprzedawcę i uwarunkowany rodzajem towaru zamówionego przez klienta.
B. Czas dostawy towaru zależy od sposobu płatności za zamówienie i podany jest w szczegółach zamówienia oraz przy sposobie dostawy towaru.
Firma 3-SKI Waldemar Skibicki zastrzega sobie możliwość wydłużenia czasu realizacji zamówienia w przypadku produktów niestandardowych, wykonywanych na zamówienie lub w przypadku braku towaru na magazynie, o czym niezwłocznie poinformujemy klienta.
C. Do kosztu towarów, kupujący jest zobowiązany doliczyć wartość dostawy i ewentualnej prowizji za płatności mobilne, co przedstawione jest na etapie wyboru sposobu płatności i sposobu dostawy.
D. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon, a na życzenie klienta faktura VAT. Dokument sprzedaży przesyłany jest drogą elektroniczną pod podany w danych rejestracyjnych adres e-mail.
E. Klient w momencie odbioru towaru, zobowiązany jest do weryfikacji opakowania pod kątem stanu technicznego i o ile to możliwe weryfikacji zawartości.
W przypadku stwierdzenia wad zobowiązany jest do spisania protokołu uszkodzenia przesyłki w obecności kuriera lub dokonania zgłoszenia uszkodzeń bezpośrednio w paczkomacie w momencie odbioru tej formy dostawy.
Klient, mimo wykrycia wad, zobowiązany jest do odbioru towaru i niezwłocznym powiadomieniu sprzedawcy o zaistniałej sytuacji w formie pisemnej na adres biuro3ski@gmail.com przesyłając protokół uszkodzenia przesyłki oraz fotografie uszkodzeń. Tylko prawidłowo wypełniony formularz i opisanie szkody może być podstawą do żądania zwrotu poniesionych kosztów lub powtórnego wysłania zamówionego towaru.
G. Zamówienia realizowane są, wysyłane i dostarczane od poniedziałku do piątku.